hehehe....alhamdulillah...aku kini tunangan org ...tunang kepada mohd azan mohd sapardi....macam tak sangkaa kan....rasa macam kanak2 ag ngeh2 perasan pulak ...takper sekali sekala hahaha....tunang aku pun aku rasa macam kanak2 ag ...takper biar umur meningkat tp hati masih muda ..ngeh2...majlis hari tue sume lancar ....alhamdulillah ...dah upload dah gambar2 tunang aku ...ngeh ...upload gambar tapi update blog lupa pulak ...huahauhaha....sori la blog lambat cket update ...al maklumla sedarra masih ramai ..tak kan la aku nak berblog blog time ramai org kat umah .....jadi aku tunggu masa yg sesuai untuk curah kan idea2 yg dah lama tersimpan dalam otak ku ....chewah ....idea la sgt ...

time tunang tue aku nervous cket ...selalu aku p majlis org jer ..tup2 ari tue majlis aku pulak ..huahuaha....malu wooo...rasa macam jadi perhatiann...ngeh2...tapi control la gak ..control2 la sgt sgt huahaha.....aku duk kat atas time tue ....tak tau pun rombongan laki dah sampai ...tunang aku pun senyap jer tak bgtau dah sampai ..padahal dia dah ckap nak bertolak ...aku bajet lagi 30 minit la( lupa lak umah dia dgn umah aku 10 minit jer ) yg sedara2 aku nie senyap jer tak bgtau pun rombongan dia dah sampai ....aku pulak duk posing2 ag dgn makcik aku dgn sepupu aku ..huahuaha...ngeh sib bek ada org bgtau aku dah sampai .....hehehe...aku lak sakit perut time tue ;....control2 hahhaha....

anyway sume dah selamat....aku dah jadi tunang org dah ...dah tak leh skandal2 dah dgn org len huahuhaa....pasnie nak jadi bini org pulak ....pastue mak org huahuaha....aminnn.....(tunang aku sure terbukak biji mata dia baca nie) ngeh2...jauhnyer planning aku ...ngeh 2..buat tunang ku yg tersayang ...i love you .....ramai ckap kiter nie sepadan..tapi syg tetap terasa kekurangan pada sayang ...semoga sumer kekurangan syg, abg dpat perbaiki cket demi cket ....tak sumer org sempurna ...syg cuba lengkapkan hidup abg ,,abg pun pelengkap hidup syg ....semoga kite dapat besama sama menghadapi hari2 mendatang ....cewah ....malu pulak bile jiwang hehehe....tutup muka ...ngeh .....malu

huhu,,,tadi aku ada presentation ..aku kan jenis yg gila2 ...aku buat jer la presentation...aku memg la tak suka sgt pizen2 nie....pastu adalah sorang foreigner nie ....dia ckap kat aku " you have beautiful eyes" huahahhaha....aku ckap la ...aku pakai contact lense kaler coklat ...tunang aku la gatal suh aku pakai ....aku ckap mata aku tak natural ....mata dia r cantik ...dia ckap " your eyes look natural, you are beautiful..." huahahhah sesi perasan jap malam nie ...kepada yg baca blog aku ngeh2....sori aku terlebih perasan malam nie (dipuji foreigner )....hahahhaha....

uwaaaaa...dah mlam ....dari tadi aku dgr lagu nie yg tunang aku bagi "for the rest of my life" (maher zain).....love you huhuhhhuhu....terharu sebenarnye...buat para lelaki ,sekiranyer anda sygkan isteri2 anda ....bagi lah lagu nie kat diaorg ....tak kisah lah kalau baru ada awek ke ....sebab meaning dia sgt mendalam ....try dgr k...

p/s : buat tunang ku ....darah manis jadi pandai2 jaga diri....bersyukur dgn aper yg ada k...hehhehe.....selamat bertunang k ....hahahhaha

1 comments:

Azan said...

hye tunangku.. ;p
lame dah tak update blog..
teringin nak baca nukilan terbaru dayah..;)

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers