agak lama tak belek buku teks yg beribu2 pages tue...rasa macam dah muak jer pandang...tah2 buku tue pun muak tgk aku bukak ari2 dulu time undergrad hehhehe....poyos jap....time master nie aku tak bukak buku gak cume bukak time nak exam jer ....malas dah belajar time master...master macam hunnymun year kot...ngeh...korang tak yah belajar sgt jer agaknyer la...depend kat org la...cam aku malas belajar cket time exam jer bukak buku .....tapi jgn la tiru cam aku ...unless korang dah yakin dgn diri hahhaha......

sekarang nie aku tgh duk menghadap buku teks yg tebal dia beribu2 pages...arghhh habis novel2 yg sepatutnyer aku baca.....jurnal2 science direct aku yg berlambak2 lum baca.....naper aku kena menghadap buku teks nie...sebab aku nak kena ajar budak2 balik....arghhh ajar budak uia lak tue..berbeza dgn budak matrik..dan lebih ramai....aku rasa adala dalam 60 org...arghhhhh!!!!!cabaran buat aku.....

benda aku paling pelik ....apsal aku kena ngajar ???? aku study leave...huhuhhuh....tak adil..betul2 utilize aku sebagai academic trainee yg belum berjaya...huhuhuhu.....belum bertauliah tuk ngajar budak2 undergrad yg aku pk matang2 dari aku....cehhh..hahaha....yg kalau selisih lum tentu org tau aku siapa...huh....( sebab aku sgt cute muahahahA) perasan jap...

jadi aku rasa mulai hari nie aku harus membuat cket2 perubahan pada diri aku ....untuk nampak matang,anggun dan bergaya.....,muahahhaa.....kire bukan cam student la...hahaha...haru projek lum siap nak nampak anggun....tak per hidup mesti ada angan2 ....hahahaha....nak tanya cik gugel jap camner nak nampak anggun!!!!!!!!!

1 comments:

Azan said...

euw.. mengada perenggan last tu.. dah anggun la.. wek :p

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers