title tue maksudnyer aper yg aku kena buat lepas nie...means dgn what next baru la kite ada motivasi acece......bila aku buat macam nie baru la rasa macam life nie kena organize dgn bijaksana coz with dis we will know what we want to achieve ... okey untuk merealisasikan what next nie aku suka print kat ketas a4 tulih besar2 n tampal dekat almari...sebabnyer supaya hubby aku tue leh la nampak gak..tak la aku jer duk memanjang ckap aper dia kena buat...sebab kekadang aku pun terlupa....nanti dah terlepas tarikh2 penting......

pastue ada jugak aku tulih aper yg hubby aku kena buat kat citu contohnyer semayang awal waktu n kena byk mengaji..sebab kalau tak dia duk mengadap jer laptop dia nie....nak kena tanya
dah semayang belum...hah bek tulih besar2 biar dia sedar sendiri....kui2...

aku buat what next nie time aku dah nak bersalin..tgh menunggu masa sebenarnyer ..ikut kan due date lagi 2 minggu
la....jadi aku realisasikan sumer what next nie time perut aku dah boyot macam PO dalam kungfu panda bak kata laki aku ler ....sib bek lerr PO tue comel kalau tak aku dah lenyek dia....walaupun memang tiap2 hari aku hempap perut dia sebab dia ejek aku..PADAN MUKA..saper suh ejek lagi...what next nie kire cam mission kiter la ...means korang kena accomplished mission korang based on due date yg diberi...walaupun kekadang adala lari2 cket...tapi pastikan siap...anyway mission aku pasnie adalah ......jeng jeng jeng.....

err mission aku lepas nie adalah untuk bertukar dari PO kepada aku yg dulu, lepas beranak nie...alahai anak ibu nie bila nak kuar....huhuhhu.....untuk mission nie aku target 2 bulan.....huh akan ku laksanakan untuk menjadi HOT mummy!!!!!! n for ayah dia errrr even badan tegap rambut abg tak leh ubah la ada greyish2 cket....ngeh2.....nanti kiter jalan samer2 dgn baby k....

1 comments:

Anonymous said...

ehehehe..
Moga mission tu berjaya!
dan sila biarkan rambut abg zan bertambah greyish!



btw, thanks sebab suka layout baru ni..nt ada masa, sa ubah sikit2 lh.. nampak mcm xpuas hati lg ni..

TAHNIAH! sebab berjaya updated belog!
Bwahahahaha

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers