haiiii.

guess what ??? i'm start writing again ....however,, bukan start writing blog tapi nak start writing my research proposal yang tak start2 lagi nie..huhuh....dunno where to start..need advice...huhuhu...anyway,,dah lama tak update blog..bz kot...b4 dis exam la,assignment la...baca jurnal lagi la...nak start lab work lagi la...huhu..buntu la....kepala nie berat jer....setelah bercuti lebih 3 hari...hahha....dasat aku nie sejak takder coursework nie...cuti jer memanjang..hari2 ku lebih flexible....tapi research proposal tak start2 ag...hahhaha...huish tak leh jadi nie..follow gantt chart...follow gantt chart hidayah...labwork on time..

aku sekarang nie tgh counting days....hihhi..counting for what??? ngeh...secret...alah mengada ngada lak....tgk jer la kat daisy path aku yg kat tepi tue....mana nye anivesary yg lama...aku pun tak tau...mana abg?????? naper buang yg lama ...biar jer la ada kat citu..yg daisy path lama tue kira ari dari couple...yg daisy path baru nie kira hari nak buat masjid..ngeh2... sebab kan sumer2 nie aku jadi malas tulis blog...rasa macam byk benda nak pk ....otak jadi berat..adui...walaupun aku tak tensen ,,,,sebab byk tido...hihihi...

95 days to go.....aku tak tau ape aku rasa....tah la aper yg aku belajar adalah go with the flow...aku malas nak pk sgt ...aper yg akan dan bakal terjadi dlam 95 hari nie ...aku kena buat macam tak nampak..tapi aku manusia hanya merancang tuhan yg menetukan ...cewah....hiihii...anyway setakat nie sume run smoothly..tempah kad,,tgk pelamin ..sumela....aku harap tak der la percanggahan pendapat sepanjang 95 hari nie...

aduii...aku lum ada idea tulih ag...otak berat ag..gara2 panas d nilai3 semalam....aku nak beli cadar pengantin semalam..harga dia RM780 (yg ada comforter).....terkedu gak aku dgn azan.....mak aiii..giler aper mahalnye.....tido semalam jer muahahaha....ngeh pk2 balik ...kalau aku beli pastu tido setiap hari atas cadar pengantin...wahhhhh!!!pengantin baru aku hari2....muahahahha....( ada unsur2 pelik dicni, kanak2 dibawah umur 25 tahun tidak dibenarkan membaca)....muahahha...dahla mengarut aku nie.....berat otak!!!!!

0 comments:

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers