hihhii...korang tgk tgk....projek aku dah start..hehhee...tapi research proposal tak jalan2 ag...hahahha....arghhhhhh bosan wat writing.....benci la...bakat menulis dalam english belum ada ag.....huhhuuhuhu....nie pun aku ber blogging dlm malay...huh.....sepatutnye aku patut berblogging dlm english then baru lah aku leh wat satu thesis yg mantap...

untuk permulaan nie keja aku adalah basuh sample..huh penat gile basuh kelapa sawit yg beplastik2 ....satu plastik pun lum abes....tenga tak der ...muahahahha......tapi dah jalan cket kira okey r,,,,pasnie kena jemur sample pulak..aku memang harap sgt cuaca panas sgt supaya sample aku boleh kering cepat...

rite now aku kt mcd taman melati...makan breakfast mcd...nie la rutin aku tiap ahad pagi....makan mcd sampai aku tak tau nak breakfast set mana satu sume dh try......hehhehe...hubby aku tgh duk studi kat sebelah...dia nak exam petang nie.....aku tadi majuk ckap kalau dia nak studi tak yah la p breakfast pagi nie.....ngeh ...jahat tak aku ....alah time aku exam ptg pun aku g teman dia tau ...so biar fair n square......result biar gempak ...tapi studi biar lepak....hehhehe....aku yg poyo setelah melepasi sume coursework...coie hubby...muahahahha...bukan aper sajer nak tgk muka hubby penuh berdedikasi time studi.....dah tangkap gamba dah nie...cume hubby mesti marah kalau masukkan...hahahha

alah...dia buat muka sian pulak.......muka mengada ngada buat aku cair.....nak g um r tue ....huh...okey la .....nak suh dia p um dah ..tak yah teman aku ...aku nak balik umah memasak....hobi terbaru puan hidayah wanna-be...tapi aku masak ..rasa cket jer then buang ...muahahahahha....bukan tak sedap (acece puji diri sendiri lak)... cuma jgn ada makanan or else aku yg melantak sampai habes.....hubby aku nie kata nak joging2 tak joging2 lagi ..huh..
okey nanti la update takder citer terbaru la....aku cuma nak gtau projek aku dah start ...doakan aku sempat buat on time okey!!!!!!!!!!! projek la benda aku paling lemah dalam hidup ....arghhhh!!!!!!!!!!!tahap petala ke 8 tensen ........

1 comments:

Azan said...

amboi~! balas dendam ek sbb dulu dia teman kite masa nak exam..
kite nak jogging btol2 tau.. sok pagi pastikan dah bersiap pakai baju sukan.. azan takmo jogging sorang2, dayah kene ikot..

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers