Semalam episode akhir adamaya......jap sgt citer dia....okey la kot aku pun tak suka citer meleret leret.......anyway first time aku tgk dgn tak tgk jer citer nie.....tetiba sejak ada amani dalam citer tue aku rasa terpanggil nak tgk keletah dia yag cumil......anyway dia memang cute... tetiba nak melahirkan anak yg cute..aceccece...malu lak betrus terang muahahha,,,,






citer dia bagi aku simple,,,kisah macam sekarang nie la citer pasal wife yg curang .....huh..memang trend sekarang kot....aku pun tak paham....tapi aku tau memang ada dan aku pun penah dgr ...ngeh...hurmmm dalam citer tue of coz la watak yg paling menonjol baik gile adalah adam....aku pun tak tau nak nak ckap maybe dia bolehla nak ckap category perfect husband kot (dalam citer jer boleh la)....ehhhh perfect lagi hubby aku yg cumil tue ngeh.....Cuma dia tak tegas jer dgn maya.....itu jer salh dia......

....anyway maya bertuah .....Cuma maya jer lum sedar ...tapi dah sedar kot sekarang.....aku pun bertuah tau....hubby aku pun baikkkkk sgttttttt.....sebab kan dia suka jer ckap syg kat aku ......ngeh kadang2 aku merajuk sebab adala benda2 merajuk kan ( biasala pempuan suka majuk2)..... aku try la wat tak majuk tapi susah gak nak sorok mestilah slack cket .......pastue dia risau kat aku ... dia keep on calling aku .....hehehhe.....agak2 selang 30 minit kollll...muahaahhaha.... baik kan....tuela aku dah ckap.....sorila ya gul2 yg kat luar sana.......hubby tue aku yg punya.....hehhehe......

Hah lagi satu.....hubby sentiasa ada kat cc aku dari pagi sampai petang ......ngeh.......malam lum lagiii.....uwaaaaaaaa bila nak ada malam2,,,,,muaahhahha...( mode gatal jap,, pk la biru2 jap)...okey pk lima minit jer dah...ngeh....selalu teman aku kat lab.....duk tolong2 aku ...time kasih hubby....pasnie hubby nak kena wat keja dia pula......huh mesti terasa kehilangan....tapi takper demi meneruskan kehidupan yg penuh ranjau dan onak duri aku semakin kuat menempuh liku2 kehidupan...acece......poyo jer ayat......windu kat hubby nanti......huhhu nangis( calit cket air liur letak kat mata ) ngeh.....

Hubby ckap dalam citer tue dia suka MIKA.....ngeh sebabnyer sebab MIKA watak yg baik ....MIKA dah kawin dengan janda DANI ...padan muka DANI....tuela dah ada org suka yg ko bodoh2 g tinggalkan apasal......tgk dah nyesal....dah tue dua2 tak dapat......maybe citer nie nak tunjuk kat org2 kat luar sana pasal wife curang ,,,pasal kalau ada org suka kat kiter jagala sebaiknyer sebab kalau dah kehilangan baru nak menyesal sudah tidak berguna....hah korang kalau ada awek ke gulpren ker ....wife ker laki ker ...jagala sebaik mungkin..sebab terlajak perahu boleh diundur tapi terlajak kata dan perbuatan tak leh reverse2 balik,,,,aku duk baca blog akak hubby aku ginila ayat dia ..pinjam jap ayat akak .......

aper lagi nak citer pasal adamaya.....ummm hubby ckap life adam perfect sgt....aku pun rasa gitu..tp pk2 balik ada la dugaan dia hubby..tgk la wife dia kan suka laki len....maybe tuela dugaan dia...ngeh ....hah dlam citer tue aku paling tak suka watak sharom ....tah paper jer idea bodoh yg dia bagi.....ada ker patut untuk wat dia berbaik semula dgn maya the best way is to have an affair with sumone else dlam citer tue lisala.....huh cari nahas jer sharom....okey maybe dia nak wat maya rasa terancam....tapi bagi aku itu bukan the best way.....buatlah maya rasa kehilangan macam adam g indon maya windu kan......... ini macam nak mencurah minyak kedalam api..

hubby i love you....whatever happened i will alwiz love you n be with you.......i want to be with you dgn bb2 yg cumil2 macam amani yg pandai ckap ....bagi hunny hubby la pemberian ALLAH yg terbaik untuk hunny ....hunny try jaga hubby sebaik mungkin ......i do love you and care for you ........hope hubby also love hunny .....LOVE YOU SO MUCHHHHH!!!!!!!!!!!!

3 comments:

Azan said...

hehe.. sweet jer.. nak bb cumil macam abg yer? hehe.. love you too!

Mohd Azmir said...

betul2....azan mmg cumil, tu la orang panggil dia ninja bishi

Azan said...

ciss azmir.. ko jejaka biotek yg paling cumil pernah ku kenal..

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers