aku sebenarnyer sajer update2 blog.....kalau korang tak suka jgn baca..aku update sebab nak kejar marathon lawan blog laki aku.....dia duk nak lawan2 aku tulih saper lagi byk update...kang sekali aku publish 20 blog satu ari..ternganga lak laki aku....hihhihihihi........ dia duk kat umah sekarang leh la tulih byk2....aku duk kat lab jer mana ada masa......(ngeh ya ker kat lab cam tak ajer)....



nak citer pe ye...hah,,,aku ada bantal bucuk dulu...pastue mak aku suh buang sebab kata dah besar kena buang ......aku tak mo!!!!! hubby pun ckap kena buang sebab dia ckap bucuk...huh padahal duk main2 pukul2 bantal dgn aku guna bantal bucuk tue....takde pulak ckap bucuk....ngeh....aku tak buang tapi aku just tak pakai dah jer ...aku simpan elok2 kat atas katil abg aku sebab dia tak guna bilik tue...tapi bila aku windu aku p la jenguk2 jap......wuwuuwuw..winduuu nak peluk dia....tue kat sebelah nie la dia....euwwww bucukkk...tapi beshhhh peluk!!!!!!!!!!!








sejak tak der bantal bucuk...aku terpk nak ada beruang sekor...laki aku tak penah beli beruang ..!!!! huh majuk r....bila aku mintak beruang sekor ,,ia ckap buat per nak peluk beruang ,,,dia kan ada...peluk dia sudah....ngeh....lagi sebulan la cik abg ,,,tak sabarnye nak peluk cik abg aku nie..muahahahha.......bagi la sekor buat teman aku dulu dalam sebulan.....kat sebelah nie la beruang yg akan tido dengan aku dalam sebulan ag....hurmm beruang beli sendiri dah lama beli...huh.........dah tak der org nak bagi beli la sendiri muahahhaha,,,,



err kat sebelah lagi satu lak gambar hubby aku dgn bantal bucuk dia muahhahaha!!!!!!!! macho bergaya ek....teddy bear yg akan menemani malam2 ku nanti muahaha....hihhi jap ag meesti aku kena marah sebab masuk gamba tanpa permission...muahahhaha...coie hubby!!!! jgn marah2 nanti kulit tak cantik!!!!!!!!!...pastue cepat tua... =) wink2 .....

4 comments:

Azan said...

JAHAT!!!! letak gambar kite plak.. grrr..
dah2, jangan main bantal bucuk ngan teddy bear dah.. nanti abg nak letak kat mane? :'(

Princess Hidayah said...

hihhiihi.....cumilnyer hubby!!!! hubby nanti peluk hunny jer la...muahahha...hubby nanti hunny letak kat tempat paling best....

azmir said...

woi woi, korang dah test bantal dah eh. phewwiitttt....

Azan said...

oit oit.. ko dah salah paham dah ni mir.. cheit..

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers