uishhhhh..... siyes aku ckap sebulan sebelum ari kawin nie byk betul dugaan aku ...sebelum2 nie ada gak dugaan dia tapi tahla dugaan baru2 nie buat aku rasa give up jer...rasa macam tak mampu bertahan ...aku rasa macam nak mengalah....nak nangis tapi tak kuar air mata hahhahaha giler tabah aku ....senyuman dalam kertepaksaan ngeh2....

nasib bek ada hubby yg sentiasa ada kat cici menemani disaat2 genting ni...even kekadang dgn hubby2 terkena tempias kemurungan ku ...arghhh hidup penuh dgn cabaran...

hubby baru dapat result periksa...pandai hubby dapat 3.75....pandainyer....tahniah hubby...bila nak belanja makan nie....kata nak celebrate ....nak makan yg besh2 ....nak makan nasi tomyam dgn sotong goreng tepung tau....hehhe......dgn syuran..hehehe..CONGRATZ MY DEAR HUBBY!!!!!!!!!! sebelum nie hubby ckap susah jer dia belajar hah tgk kan dah dapat tinggi .....

itu jer aku nak ckap untuk blog kali nie...umah aku lum cantik ag jadi tak leh la tunjuk gambar ag...tunggu k .....blog aku nie aku tuju khas untuk hubby sempena result dia yg bagus.....aku nak tulis kat fb tapi macm segan...ahhh tulih jer la kat fb sebab yg dapat result bagus pun laki aku bukan org len..

1 comments:

Azan said...

hahaha.. nakal! thank you dayah!

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers