ahad nie aku duk umah sesorang .....bosan!!!! sumer ada hal masing2....huh..jadi aku amek keputusan nak tulis blog yg dah berzaman aku tak tulih gara2 blog terdahulu yg suweiiiii....tapi hakikatnyer idakle aku mempunyai idea untuk menulih aper....baik aku mulakan dgn xtvt baru2 ini....di mulakan dgn menyewa umah....kalau sebelum nie blog laki aku pening pk nak sewa ker tak ....at last kiterorg dah wat decision baikla menyewa ...tak kan la nak duk dgn mak bapak ag kot...malu la weiii.....even umah aku byk bilik kosong dan penuh dengan kemewahan acecece tapi aku bercadang untuk meninggalkan sumer itu dan memulakan hidup dari bawah...muahahhaa...

alkisahnyer siyes aku ckap nak cari umah sewa yg okey bukan senang...huh..byk betul dugaan dan cabaran...dah nampak cantik tapi tingkat 4 ..huhuhu...penat aku nak nek tangga...nak angkat barang pun susah....nanti sian lak laki aku nak angkat barang sesorang ..hihihi...jadi dia pun mencadangkan kiter survey2 dulu ler....dah dpat tingkat satu ...huh macam tak best lak ...tak der privacy laki aku kater...." kang abg nak bukak2 baju syg susah pulak kalau tingkap terbukak" ...euwwww gatalllllll!!!! ....

jadi kiteorg pun meneruskan pencarian ...tgh duk berdating2 dlam keta...tetiba berenti kat trafic lite kat simpang 3 kat dgn planet tomyam ......kat tiang lampu tue tulih umah ntuk disewa 3 bilik 2 bathroom.....okey terus amek no telefon....terus call n terus p tgk umahnyer.....memula pak cik tue,,,, ape tah nama dia aku pun lupa ...dia tunjuk satu umah kat bawah,..tingkat satuu..even tingkat satu tapi tersorok ler cket...leh la laki aku nak bukak bukak aper2 yg patut...muahhaha..tapi umah tue tak de tiles....jadi kiterorg pun macam pk susah nak kemas nie....cam nak ckap kat pak cik jer tak per la pakcik .....ngeh...tapi tak smpai hati...agak nyer pakcik pun tau kot nengok muka aku yg agak cumil ini macam idakler berminat...

" pak cik ada satu umah ag, nak tgk tak" umm...jadi kiterorg pun tgk la...huh siyes cantik.....harga sewa dia sama macam kat bawah yg tak der tiles tue...tapi yg nie siap tiles lagi...plaster siling.....tingkat 2 ...agak nyer macam nie la privacy cket muahhaha.....bilik sume besar2 ...even kiter ber2 jer tinggal....part dapur jer kecik cket....tapi okey la ber2 jer...jadi xvtv sekarang duk cibuk mengemas umah dan sibuk membeli barang.....barang pertama kiterorg beli comforter set....muahahah...langsir n tilam...ngeh2....gatalllll.....itu ari jumaat tue ler sebab jusco ada sale...comforter set 99 ingit jer....rembat ler satu....tilam pun offer ....beli la ...5 ft punyer queen set ...dah siap anta dah pun semalam....siap beli set katil offer lagi (esok kot sampai)...huh laki aku duk ckap " syg nie nak rogol abgg ker beli benda2 gini...huh set bilik tido lengkap, takut nyer abg !!!!" choiii laki aku nie....pk bukan2 ....aku nie nak mencantik kan umah dia pulak takut kena rogol....huh... sebelum ni duk cbuk2 nak bukak baju aku...la nie takut pulak....ish2...

okey la smpai cni blog aku untuk ari nie...aku duk cibuk2 kemas umah amek masa nak tulih blog..korang p baca blog2 lain dulu k...nanti aku akan pindah streamyx aku ker umah baru ...time tue takder ler tenet jap .....lupa lak nak masuk gambar umah baru gara2 laki aku lupa bawak kamera...entry len kali aku masuk kan gambar bilik tido aku ...muahahahahha....

4 comments:

Azan said...

uish.. ke situ plak die.. kite main2 jer ler tu.. susah dok tgkat satu, bukak sliding door btol2 depan surau dah.. dayah ler susah nak free hair. org nanti lepak depan surau sbb nak tgk dayah.. lari niat asal diorg ke surau nanti.. :p

Girl said...

aawwwww!! tersipu2 saya membaca entry ini.. ahahaha!

puan-hidayah-wanna-be-soon sudah dewasa..hehehe

Princess Hidayah said...

hihi...ya ker una sudah dewasa...adoiyaaa tersalah blog entry pulak hahaha...org jadi tersipu sipu membaca...

encik azan memalu pulak tue ...hahha....

Azmir said...

bukak baju sayang???
rogol???
tilam dan langsir???

apakah maksud semua ini???

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers