ngeh naperla aku pilih tajuk nie....tah la...sebenarnyer dalam kesakitan tapi sebab hubby ckap tak update blog so aku pun update jap la....baru pas g makan dgn hubby...hensem hubby...masih macho cam mula2 kenal...muahahha....ngeh..mesti hubby gelak2 baca...

okeyla tajuk kat atas nie aku amek dari paper cutting....semalam g bilik dr momoh...ada la paper bahasa melayu semalm punyela...aku terpk dr momoh mestilah tak baca paper melayu..jadi curi la selai mukasurat...ngeh..dr momoh tak baca kot....pk positif....dalam paper tue ckap pasal bulan meraikan cinta...sebab bulan nie ramai betul org kawin...ngeh...aku pun byk jemputan jugak....ngeh...

dia tulis artikel nie...sebab dia ckap kahwin bukan sahaja mencari pasangan yg tepat tapi juga sebab cinta...uik maybe kot...tapi dia ckap cinta nie lama2 akn hilang ...jadi pasangan tue sendiri kena cari idea untuk memastikan cinta tue semakin subur dari hari ke hari...huhhu....aku rasa benda tue betul...tapi dalam artikel nie ckap gul yg kena pastikan rasa cinta tu ada...huh naper gul ajer..pada aku, lelaki juga kena pastikan cinta dia sentiasa subur sebab hidup berdua bukan sorang...kalau gul tue jer yg try,laki tu wat dunno jer aku rasa lame2 rasa cinta pun hilang....samada kat gul or laki....

pastue dia ckap gul hilang rasa hormat..maybe kot sebab dah lama kawin jadi cam gul suka pk alah malu la nak wat benda bukan2...cam pegang tgn ker ...g tgk muvie ker...g karaoker ke,,,(contoh dlam paper k)...umm ada kot setengah gul gitu..aku harap aku dgn hubby akan sentiasa buat aktiviti bersama dgn bb2 yg ramai ..muahahha....maybe tulah function giler2 kiteorg...bagi aku rasa syg,kasih,hormat,tanggungjawab sumer kena ada kot....ngeh...baru la rumah tangga tu bahagia...memang la tak nafi byk masalah umah tangga tapi aku harap dapat diatasi dgn baik...

sekarang nie tgh berkumandang lagu anang (separuh jiwaku pergi) huh sedih giler.....naper kd curang lak ..aku pun tak paham...ngeh..umah tangga org kan....jaga umah tangga aku sudah.....nampak tak...kat tepi blog aku nie ada gambar org nek beskal..muahahhaha.....hubby yg suh buat...dia ckap nanti cukup basikal gerak sampai 12 kiter dah kawin dia ckap....aminnnn....harap jejaka kul 3 akan sentiasa cintakan princess yoohee.....ngeh byk betul nama gelaran kiterorg...tapi nama gelaran yg memula sekali nodame n senpai tetap diingati... sebab dgn nama tuelah masing2 berani luahkan perasaan....sweet .....love u hubby everysecond,everyminute, everyhour, everyday,every year..ngeh.....

0 comments:

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers