hari nie....20 disember 2009....umm hari ahad ..ngeh siap ckap hari ag....hari nie macam ahad yg lepas2 aku dgn hubby g aerobik...cam biasa la aerobik jap lepak jer lama.....ngeh...aku dah kurus tak mau aerobik lelama......penat kot....aku rasa sakit kat err kat huhhu kat bahagian paling penting dalam tubuh aku....cam dah lama rasa jer tapi selalu wat tak tau la huhu.....rasa cam macam aku takut nak amek tau n tak nak amek tau..sebab aku harap sakit tue hilang sendiri......macam mana kalau betul sakit ya.......huhhuhuuhu aku pun tak tau......tak mau pk..
umm hari nie maybe hari last aku aerobik dgn hubby...sebab pasnie dia masuk kelas balik...kelas dia wiken..huhhuhu..jadi wiken aku lepas nie maybe keseorangan...tapi hubby ada weekdays....boleh jer kot tgk wayang atau g main2 week days....tapi kalau hubby keja tak leh gak g main2 weekdays....wuwuuwuw...pasnie hubby nak g ngajar matrik,,,,sama tempat dgn aku ajar .....umm tetiba takut pulak kalau hubby ngajar...ngeh tapi pk2 balik pasnie pun hubby jadi lecturer jugak ...jadi tak der aper yg perlu di takut kan....percaya pada hubby..
hubby ckap aku agak sensitif sejak akhir-akhir nie....umm ya ker.......bad mood ker ...maybe kot ...ada sebab kot n sebab paling utama aku hilang keyakinan diri.....aku pun tak tau naper bendalah ni dari dulu aku rasa.....hilang keyakinan diri sebab per ya...sebab aku rasa cam muka aku berminyak+merah+jerawat...aku memang loser giler bila bab nie...sebab tue aku dh lama giler tak pakai pencuci muka sebab kulit aku memng sangat sensitif...aku sendiri tak tau brand aper yg sesuai untuk aku.......g skin care lum mampu ag..tapi sekrang ni still pakai ag...try sampai habes dulu la...huhhu..sebab org kat kedai tue ckap dah umur 24 thun tak pakai aper2...tapi aku rasa bila aku tak pakai aper kulit aku okey jer...huhhuhu....tak paham sungguh...bila aku pakai sumting aku kerap tgk cermin ...kerap2...kerap2...huhhuuhu...bila aku tak pakai aper aku buat tak tau langsung pasal muka aku...jadi aku jarang tgk cermin..jarang2.... untuk sebab tue coie kat hubby kalau tgk ada terbad mood...
umm..mak aku dah start prepare untuk tunang aku...dia dah siap pilih pattern baju aku n dah siap nak g tempah katering ag..huhhuhhu..mak aku memang bersemangat cket bab2 macam nie....siap dah kata nak sponsored ag...huhhuhu....time kasih mak.....okey la nak study math ...aku rasa nak nangis sebenarnye...mauhahahha...tapi aku tahan jer tah bila nak jatuh cepat la cepat la jatuh aku nak tido supaya aku tak nangis.....jgn nangis...huhuhuhu....aku dah nangis kot....huhuuhu

0 comments:

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers