malam nie,baru ada masa untuk tulis blog lepas lama dah tertangguh....huhhuhu....aku bz cket byk benda berlaku minggu nie....tapi alhamdulillah sumer best2....aku dah dapt jawapan slab tue....alhamdulillah ...aku n hubby dapat..tu pun setelah kiterorg g putrajaya ...padahal tujuan asal untuk setelkan hal azan ,tapi last2 dapat tau kiterorg dapat....sekarang nie dalam proses nak isi borang.....huhhu...dah janji nak isi sama2 dengan hubby esok kat umah aku....tak kesah dah sebab hubby pun tak lama lagi nak jadi org umah nie jadi umah aku cam umah dia..mak aku pun tak marah..hehehhe..

okey,,,citer lain pulak...hubby dah dapat ngaja kat matrik...allhamdulillah...pendpatan kiterorg dah terjamin cket....boleh la kawin awal cket...ngeh...planning azan..ngeh....nak kawin awal..ayah aku pun suh kawin awal muahahha.....mak aku ckap ,ayah aku suh kawin awal...hehhe..dgr tue hubby..dia ckap takut berubah hati,,huuhuhuh tak der nyer aku berubah hati...aku memang dah syg giler kat hubby,,,,,aper la abah nie....hubby pun syg kat syg kan?? ngeh....byk betul planning dah buat....

hubby citer sumting buat aku takut...tapi dalam masa sama hubby marah gak ...aku takut jer jadi camtue...aku harap aku dan hubby jujur dgn perasaan masing2...sebab kalau aku dah syg aku memg syg siyes..melainkan laki tue sendiri yg dingin kat aku....jadi dgn ini aku, nak buat confession kat hubby..."I love you so much" ngeh.......hubby selalu ckap gtu ,,, sajer wat gempak kt blog...ckap cinta hubby.....aku tak mau aku dan hubby lama2 dingin..jadi aku bincang dgn hubby,kiter kena la berusaha satu sama len untuk pastikan hubungan kiteorg sentiasa subur dgn cinta..aku harap kiteorg akan sentiasa menyanygi... .tak lama lagi kitorg nak tunang...huhhuhuhu....well memang sgt best kot...tak sabar gak rasa nak tunang ngan hubby....

umm hubyy demam hari ni...sian hubby maybe penat wat keja byk2....tak per hubby ,sib bek aku keja gak....jadi aku tak susahkan hubby...kalau hubby penat ,hubby leh drop salah satu keja...huhhuhu...nanti kalau hubby penat hunny leh urut2 kan..muahahhaah..gatalll.....

mak dah beli oven...jadi lepas nie resepi pertama aku nak wat adlah cheese tat.....nak bagi hubby makan byk2 cheese tart....biar hubby syg kat aku...ngeh pastue nak wat kek byk2 untuk hubby....biar hubbby rasa sumer..tapi hubby ckap aku nak wat dia jadi gemuk...mana ada,,,,aku nak bagi dia makan byk2 jer....ngeh....bukan bagi jadi gemuk....hahahaha.....

p/s: hubby, i love you....

1 comments:

Azan said...

hehe.. panjangnyer entry die kali ni.. cumil..
perenggan last tu, kite mmg dah gemuk lah.. wuwu.. kene workout! berusaha!!

p/s: i love you too hunny..

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers