umm agak penat pada hari ini...dengan cuaca panas dan aku yang demam huhhhuhuu...demam selesema jer tapi sib bek aku mengamal kan pencegahan dari perawatan....minum jus twister byk2......nie sumer keja bakal fiance aku r tue.....mengajar aku bukan2....udahnye aku jadi addicted dengan twister......and dia pun dah jadi addicted dengan twister sampai nak cari satu pj tapi tak jumpa huahahahah...sian kat abggggg....muahhaahaha....dia g sekolah ari tue,,,pastue time rehat dia nak minum twister.....tapi tak jumpa hehhehe.....dah tue ngadu kat aku...udahnyer besok nyer balik sekolah ,,,aku n dia g cari jus twister.....hehhehe.....

okey ,,,,,byak sgt kena urus kan huhuuu....assignment la,ngajarla,,sampai aku tak der masa tulis diary nie..huhuhuu...ni pun curi masa sebab dah janji dgn hubby kul 5 so ada byk masa ag.....sekarang tgh buat preparation tunang...anyway tak lama lagi tapi tarikh dah tukar 14 hb february ..iaitu bersamaan dgn valentines day....tak celebrate pun tapi maybe akan celebrate tunang kiteorg heehhee........sedara pun dah jemput ,belah hubby pun tgh wat preparation .....cincin jer belum beli ag,,huhuuhu tunggu kpt masuk r...cepat r masuk....aku pun belm beli ag barang untuk hiasan hantarn......huhuuu........cadang macam nak beli dgn mak sabtu nie..tapi mak nak balik kmpung pulak nak jemput org kampng....ngeh....anggaran mak 200 orng ...huuuhu bayk nyer bak kata hubby...aku tak tau,ayah aku yg jemput hehhehe...

alhamdulillah,setakat nie hubungan kiteorg lancar la....amalkan toleransila.......harap akan kekal gini....paham memahami antara satu sama lain.....kalau ada maslah bawa berbincang...setakat nie pun okey jer aku tgk ......okey la kot....okey sekarang kena study math sebab malam nie ada kelas nak ajar huhuhu....penat lagi.....balaik jap g sampai kul 11 dah terus tido..huhuuh......semangatttttttttttttttttttt.........

aku ckap kat hubby,aku tak mau keja sebab penat,,dia ckap okey jer...hehehe....asalkan balik umah kena layan dia..muahahahha......sebab dia dah penat keja.......ngeh...aku jawab...BAIKKKKK!!!!laju jer hehehhee.....dgn ini maybe aku akan berenti mengaja matrik pas abes sem nie....biarlah hubby lak keja untuk hunny dia...yay....hehehhee......

0 comments:

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers