hurm....berdasarkan title diatas dapatla disimpulkan mood aku sekarang...tensen..sebb nak kena mengadap bos esok...aku pun tak tau nak ckap aper...ckap jer la "sy agak tak strict huhhu" ahhh biarlah nak marah pun marah la....aku keja sampai sem nie jer....huhuuhuuh.....

citer best pulakkk...uwaaaaaaaaaaaa aku dah ada cincin tunang n risik ...hubby belikan....dapat elaun terus beli cincin..kelakar la kiterorg....cantik tau..pilih same2....aku dah buat hantaran sendiri...hubby ckap cepat giler..aku ckap excited giler...hahahahha.....anyway cantik aku buat..tak sangka gak aku berbakat dlam buat hantaran...tetiba nak bukak bisnes wat hantaran...hahhaha.....sempoi jer aku...jauh giler dr degree n master aku.....hahhahah...(gaya ckap cam dah ada master jer)........

aku rasa aku ada masalah clock disorder(ada term aku tak ingat biological clock kot)... aku pun tak tau....setiap kali ari jumaat,sabtu ahad...aku bgn cepat giler dan tak mau tido langsung,,,,tapi time aku keja,,,punyala susah nak bgn...huhuhhhu......camner nie maybe perkara biasa kot...alah ari rabu ngan isnin jer bgn pagi...ari len aku tido hahhahah......dgn bantal bucuk oyen kesayangan aku....lena jer dia tido bersama ku....hubby jelez giler kat oyen aku....sebab nengok aku peluk oyen jer......hhahahahha........sib bek dia tak ckap nak buang oyen aku....

hurmmm,,,pe lagi nak citer ya...pasal sem nie..aku punyala tak tau yg sume subjek aku subjek membaca....aku rasa cam bengong jer rasa....membaca jer ....huhhuhuhu....(gaya ckap cam dah baca jer....padahal tak sentuh pun)........hahhaha......uwaaa aku malas membaca....lum masuk ag jurnal dr zahangir suh cari hahahhha.....adussss,,,,,hidayah rajin hidayah...huhuhuuhu......rajin tulis blog jer kija aku.....sememangnyer aku rasa aku berbakat menulis...hahahhaha....citer2 aku yg ke4 kot adalah menjadi penulis novel....sebab yg pertama adlah pramugari.....(kawan aku ckap tak cukup tinggi) OUTTTTT!!!!eleh aku lepas kot aku rasa........citer2 kedua adalah cikgu tadika......tetiba belajar tinggi pulak...aduh....yg ketiga jadi doktor......hahhahhah tak pernah telintas jadi lecturer pun...huhuhuuhu......tah la.....ikut la aper yg tersurat dan tersirat......

aku nak masuk gambar la tapi sebab guna dial up yg slow giler jadi lembap giler nak upload gambar....gambar saper...gamba hubby n cik mat....hensem giler hubbby cam bapak penyanyang...sejuk mata aku tgk.....hahahaha....mesti hubby tergelak baca....biler kiter nak ada anak sendiri nie hubby.???? nak bb....hahahhaa.....sian hubby mesti dia tersedak aku sebut2 nama dia dlam blog nie...dahla batuk tak bek ag,tersedak ag,,,,,,hish jahat sungguh aku nie..

dahla....tak der idea dah....doakan jerla aku tak kena marah dgn bos esok....pastu doakan la aku sentiasa cantik dan muda sentiasa....(sebab aku dan hubby selalu gaduh saper ag muda) ...

p/s:
hidayah lagi muda ....kalau 40 org baca blog aku mesti baca ayat nie...jadi dah 40 org doakan aku...muahhahahaha habisla hubby,hunny lagi muda......tapi apakan daya hubby sorang jer yg baca......wuwuuwuwuwu

0 comments:

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers