mid semester break......yay!!!! aku dah cuti seminggu...hah akhirnye dapat la melepaskan penat lelah setelah lama berhempas pulas belajar...chewah.....cam aku belajar jer selama nie.....hahhaaha.....tadi baru aku belajar betul2...sebab aku exam tadi...wuwuuwuw .......yippi dah bes exam...ada la dalam sumer soalan satu soalan tak reti ceh......tah pape jer,,, tapi memang aku tak baca bab 2 pun....hehhehheheh...selamba jer la....benci la esemen aku markah cket padahal buat same2 bencinyer...hahhaha.......

aku sekarang ni tak sihat cket......tahla sejak akhir2 nie aku kurang makan...huhhhu...aku mual jer ....muntah2.....sakit perut....huhhuhuhu....tak tau naper....aku rasa cam tak bermaya..muahaahhah....jgn pk bukan2......ngeh sian lak hubby aku nanti ngeh2...hubby naper nie dgn hunny???hahahhahha...sajer wat edisi bukan2......hurm maybe aku kurang makan kot...sgt kurang makan....tak tau la naper...huhhuhuhu......cam tak sedap jer sume makanan aku....semoga aku makin sihat sebab cuti sekolah nie leh rehat lama2....

hurm nak citer aper ya....semalam aku suruh la hubby aku praktis ckap2 romantis sebelum tido....huh....dia terus call aku....tapi tak terckap lak yg romantis...malu dia ckap ....euwwwww...dia ckap kena pk dulu...huh....pastue sudahnye ucapan gudnite n sweet dream jer ......huh kecewa gak r.....pastue lama tue msg aku berbunyi ....ngeh gile romantis ayat hubby .....malas r nak bagitau ayat per ,,, biar diri sendiri jer yg tau.....pastue kul 2 aku dapat msg ag...time tue aku dah lena diulit mimpi....hubby gak bg msg ,,,,ayat romantis gak ..ngadu tak leh tido .......sorry ya hubby..hunny dah lena bersama oyen (bntal bucuk aku)....

tadi aku majuk dgn hubby....wuwuuwwu..tak suka....pastue aku pun majuk.....aku bukan tak suka hubby...aku terhiris hati cket kot...ngeh....aku pun balik umah...siyes ckap cam nak pecah jantung aku ....aku nak nangis ..tapi aku tak nangis...huhuhuu...tapi aku sedar2 aku nangis gak....pastue aku muntah .....huhhhhuuhu.....aku memg tak sihat kot,,,,,pastue aku tido.....biar lega hati aku perasaan aku....ceh.....ayat skema.....aku sedih jer kot sebab aku perasan kelainan ....huhhuhu

aku rasa dah sampai masa nak tido...yippii...cuti sekolahh......wahhh!!!!!!!!!!!!! tido dgn lena.....hehhe

0 comments:

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers