umm sebenarnyer sajer je nak tulih2 before tido nie..sebab hubby ku dah tido sekarang nie..sejak akhir2 nie tido awal jer dia..penat sgt kot....huhuhu....jadi aku sekarang kebosanan....tgk tv cite tah aper2 benci nyer...cket2 citer pasal couple pastu ada org ketiga...itu jer la citer sekarang....buat aku takut jer .......huhuhuhuh.....dari tak pk bukan2 nanti jadi pk bukan2...ngeh....



ari nie ari yg meletihkan...hehhe....ada presentation,,,,huhuhu,,,aku benci presentation software...menyampah aku......dr parveen bukan syg aku pun ....dia sayang epul jerrrr muahahahha....*(epul baca mesti majuk dgn aku)......jadi pizen pun dah lepas nie....jd malam nie malam untuk aku relax la...penat giler minggu nie...huhhu....malam nie aku nak tido puas2.......



tadi aku rasa hubby aku marah aku ngeh....sebab salah paham kot....huh takut tapi aku senyap jer la...hehhe.....duk diam2 sudah2...dia pun duk diam2...pastu lama2 bila dia okey aku pun okey la....ngeh.......garang giler hubbyyyy...takutttt...huhuuh....hehehe.....



ngantuk lak rasa......ngeh..tadi hubby dia luang masa dgn kawan dia yg single,.....euwww leh lak g tgk gul2 len.....geram jer rasa.....huhuuhu......ngeh,ramai gak dah tau aku nak tunang 14feb nie...huhuuhu...baju pun dah anta.....pasni wat hantaran jer tinggal n cari mak andam..huhuuh.....aku tak tau nak suh saper.......ida ckap g jer kat tempat kedai pengantin...okey.....



ida nampak dah bahagia sgt dgn latip....ngeh dia ckap dia rasa secure pas tunang....maybe sebab dah ada ikatan kot....even dia ckap ada gul len gak nak ngorat tunang dia...heheheh....tak lama ag kawin r tue ....last2 aku gak yg kawin lambat sekali......tak per, asalkan kawin tahun nie.....muahahhaa....selamba jer aku meluahkan perasaan kat cnie kan.......rasa cam tak der org baca jer selain hubby aku.....ngeh....padan muka dia kena baca luahan perasaan aku kat dia...ngeh2.........



aku dah ngantuk sgt nie,,,,,nak semayang sama minum air jap......dahaga lak rasa....huhuuhu....pastu tido dgn lena bersama oyen tersyg.......bgn lambat cket esok....hehehhe....huargggggghh dah menguap dah nie....sekian luahan perasaan untuk ari ini.....



good nite hubby(",)

0 comments:

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers