yayyyyyyyyyyyy!!!!! setelah 4 hari yg meletihkan otak dan minda ku....akhirnyer aku bakal merehatkan diri ....rehatkan diri dgn suping......dengan ini aku nak buat pengakuan duit gaji pertama aku dah masukkkkkkk......yayyyy....hehehe......aku akan bersuping esok dgn hubby.....tu pun sebab ada sale sogo...hehe....aku dah pesan kat hubby awal2.... kuar keja awal2 cket...hahhah..suka ati jer suh dia kuar awal...tak per tak per, dia ckap dia nak kuar awal gak...ngeh....aku dah ckap kat dia aku nak beli baju, beg, kasut, err barang2 hantaran cket.(lagi sebulan nak tunang uwaaaa bestnyer)...hehhe..... hubby ckap dia yg nak pilihkan,,,,,,hehehhehe....

huhuu ngantuk la ...hubby cakap dia main game...game budak2....aku dah ngantuk dia leh men game pulak.....patutnyer dia dodoikan aku......(gatal pulak aku malam nie)....hubby ckap aku gatal jer selalu.....ehhh tak,,,, dia ckap aku sgt nakal.......sgt nakal sampai dia pening kepala tgk aku.....tapi dia suka jer aku nakal2....sebab dia pun nakal gak....aku rasa blog aku nie cam citer pasal hubby jer...padahal blog hubby citer macam2......dia ckap blog dia versatile....euwww versatile per nyer.....campur2......dia buat blog untuk student dia pulak,,,,sebab dia ckap student dia baca blog dia...euwww ,,,buat aku jelez....tak per tak per...

uwaaaa aku dah ngantuk...pas minum susu nak kena tido..gtau hubby nak minum susu ...hubby ckap minum susu byk2..hehhe....hubby minum milo tiap2 malam.....fevret dia.....okeyla hubby,,,, dah malam dan sgt mengantuk...hubby men game ag tue,,,tak mau tunnguu hubby biarla dia men game.....aku nak tido supaya esok segar untuk bersuping............BAIKKKKK!!!!!

p/s: hubbyy....cepat tidoooo....kang esok hubby ngantuk time suping....

0 comments:

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers