wahhhhhh!!!!!!!!!!CANTIKNYER..... cantik kan blog aku....hehehe..nie sume adlah gara2 hubby ku yg tercinta.......love you hubby,,,,hahhaha,,,,dia la yg telah mencantikkan blog ku setelah dipujuk dirayu hahahha.....thank you hubby....permintaan aku mesti ada pink ngan love sebab blog aku entry jiwang cket jadi kena ada love tue aku ckap....hehhehe.....yay blog aku dah cantik...dia suh aku tulis byk2 cket...hehhee....BAIK.!!!!!...demi hubby ...hunny akan tulis byk2 ....

aiyoo tak der idea lak...hubby baru tulis dia dah gemuk...ngeh gemuk la sgt..kurus jer aku nengok ari2....huhuhu....tapi taf la...tue yg aku suka....dia suka wat senaman tau....sebab tue badan cantik .....hehhe...puji hubby lak....dah tue paksa aku wat senaman gak...huhuuh...ajakla aku g titiwangsa tue belari keliling ngan wat aerobik...yg dah mcm2 gaya aku men hentam jer...sebab dtg lambat.....hahaha....tak dapat ikut sume step aerobik....aku windu gak g sana dgn hubby tiap ahad pagi ...tap hubby dah sekolah huhuu...tak dapat g aeroobik....aku buat kat umah jer..kang hubby jelez lak aku g sorang2...dia takut aku kena ngorat lak...hahhahahahhaa......tak derla memain jer....hubby bagi jer g memana asal tau jaga diri...ngeh baik hubby...

wah tak lama lagi nak 14 february....dah nak dekat...nak dekat niela byk keja...dgn midterm lagi...wuwuuwuw...nak giler aku...hehhehe......takper demi tunang aku akan study dgn tekun...hahahah.....sume dah siap dah nie bapak aku ckap nak sponsor sumer hahhaha...termasuk kawin nie dia ckap dia sponsored gak...ngeh2....tima kasih abah.......hahaha....nampak jer garang tapi bek gak la...ngeh....

hurm nak ckap per ag....tadi aku ngan hubby g tgk dewan nak kawen nie...huhuhu....cantik dewan tue berkenan aku....ada ag satu dewan cantik tapi dah fully book r...dekat jer dgn umah hubyy...huhuu...tapi sebab aku gatal sgt nak kawen cepat aku nak kena cari dewan len...ngeh gatalnyer aku....alahhhh tak sabar r nak kawin....huahhauahahha...selamba giler .....aiyoo dah citer over limit nie......lenkali la citer lagi....

p/s: time kasih hubby sebab cantikkan blog hunny....love you sooo much......jgn jelez ek aku ckap kat hubby aku sendiri nie....

0 comments:

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers