monday morning....macam malas g sekolah sebab demam kot...sgt demam rasa..kepala cam berat sgt...gara2 tak cukup tido...muahahaha.. tapi best....semalam semayang isyak pun kul 4.30 pagi tu pun still pening ag...pas isyak tido balik ..nak tunggu subuh lambat ag n then subuh memang lelap la sebab pala berat sgt....sib baik la hubby ku call kejut....memang tugas dia tiap pagi kejut aku ...muahahhaa....ikut saper bgn dulu kot...selalunyer dia yg bgn awal....cepat betul tersedar .....ngeh....
pas suboh ingat nak tido ..tapi apakan daya kelas ku kul 10..jadi aku baring2 jer even memg terlelap sgt....pala masih berat....masih lalok lagi macam org baru pas mabuk...muahahha...maybe cuaca panas sgt semalam menyebab kan aku pening sgt ...atau mungkin aku kehabisan tenaga terus malam2 before this muahahaha..lunch nie nak makan byk2...

kelas habis awal..hubby kerja lagi ...tapi peerut dah lapar....ngantuk pun ada...maybe aku dah kena start cari jurnal...ngeh....huh....bila tgk balik jadual aku rasa macam tak penuh sgt ...tapi tak tau la bole ke tak hadapi sem nie....huhuuhu...blog nie cuma untuk aku n hubby jer kot ...tak berniat nak bagi org len baca pun..sebab nie macam kisah hidup aku n hubby..so biarlah dulu....

lupa lak nak mintak blog ida...aku dah terlupa dulu ada gak baca.....alah bila nak masak untuk wani aku dah la demam....lupa nak suh hubby confirm baik tarikh tunang...mak dah tanyer tapi asyik lupa jer...suh hubby dtg umah gtau la.....datang umah k abg ...ngeh.....
org kata tunang tue cam byk dugaan ,tapi bak kata wani n hubby ikut atas pasangan...asalkan kiter okey jer,,,percaya kot penting...huhu..tapi kdg2 itu yg paling susah nak buat......anyway i trust my hubby so much..sebab dia pun syg sgtttttt kat akuuuuu....ngeh .... love him so much tooo....

1 comments:

Azan said...

hehe, ade2 je princess ni.. cumil..

p/s: I love you so much too!

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers