umm...change color jap coz mood cam berubah....huhu..agak sedih kot arinie..tak taula naper,,nak habes pms kot...tak paham dgn perasaan sendiri...okey tak mau la citer sedih sebab per coz aku bukan nyer suka citer masalah kat org len....suka pendam sendiri2...
semalam aku g tgk avatar...wahhhhh..sgt best....tak tau naper...tapi bagi aku sgt cantik kot pandora ...huhu....anyway rasa cam nak g pandora pulak n nak tido kat daun2 muahahhah....nak jalan kat citu n pijak2 pastu dia bercahaya...heheh....cumil kan....anyway dia kisah tentang menyelamatkan alam sekitar...ngeh nature lover...memandangkan aku pun amek environmental jadi bersesuaian dgn naluri aku cewahhhh....okey dia pun ada selit kisah cinta gak...ngeh...cam best gak, coz laki tue sanggup tukar badan untuk bersama kekasih dia.....touching la moment tue..
since citer tue best sgt,,,n cantik,,jadi aku rasa nak g alam pandora,,,dengan ini aku nak g tgk 3d nyer version....since next wek cuti ag maka aku nak tgk 3d nyer version....yay...
cket jer la tulis coz tujuan asal aku adalah untuk cari maklumat pasal homework..sorption and absorption ada dua adsortion gak yg mana lecturer aku nak..huh tak tau la....anywaaaayy aku sgt sedihhhhhhhhhh....aku nak g tgk avatar 3d version jap g untuk hilang kan kesedihan aku.....ngeh....hidayah independence sendiri...aku suka hidayah yg nie....

0 comments:

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers