okey...semalam tak tulis blog sebab ada kerja cket..jadi hari nie free..ngeh free la sgt...tgh tunggu download kerja....jap g bz la..muahahhaha...okey kenapa semalam tak tulis blog....ngeh sebab semalam janji dgn hubby nak g the curve sebab nak try cuba skII....huh sebab nak try basic set jer ....ngeh..pegi dlam kul 4 la ...cm biasa....hehhe....g la kat sana pastu org kat kaunter tue takder ...tunggu punya la tunggu...ngeh...sampai kul 5.30..pastue aku dengar la penerangan dari org tue..err basic set dia sumer besar2 huhhu..ingat kan dalam 3ratus lebih la kan....huahahahha aku still mampu la kot...ngeh pastu tambah dgn moisturiser jadi 500 terus pk dua kali ...muahahhaa..last2 balik tanpa beli aper2 selain makan aiskim sundae stroberi..ngeh....n just beli starter kit sebamade ph5.5 muahahha baru 40 ingit dapat la sumer benda..nak try dalam sebulan...tapi bila pakai malam tadi cam best jer..pencuci dia sgt lembut...siyesss..cam tak mau basuh muka sebab sgt segar rasa...sejuk jer rasa muka..muahahhaha....sooo hidayah jgn tukar product lain selagi tak habes guna...n guna sampai habis selama sebulan...hihi......

hari nie aku ada kelas kul 10 kan..huhhu...pastu adalah sorang budak nie dia g pepandai bgtau madam yg dia ada kelas ngajar kat matrik...muahahha...gerammmmmmmm gilerrrr...sebab budak matrik cuti kan..at least datangla pagi tadi ....huh..rasa nak cekik jer....aku lak dah buat janji dgn hubby petang nie g ngular...pastu tak jadi g petang g la ngular pagi...muahahha.....g karaoke..sempena gaji pertama keja kelinik dia la belanja muahahha.....suh dia belanja gak tgk avatar muahahaha......aku dpat tau dia dah book ticket....ngeh boleh kan hubby....kata syg hunny...

benda best lagi muahahha dapat tau dapat 1200 dari jpa ..yay...best nyer....maybe sebab aku belajar rerajin so sebagai tanda pengharggaan...jadi barang tunang yg aku beli ritu free of charge yayayayaya.....muahahhaa...beshhh time kasih jpa...

okey la dah bes download..sempena bulan baru nie...muahahah...still nakal lagi cuma aku rasa lepas nie aku n hubby bz dgn kelas n assignment masing2...cuma aku harap even bz mcm mane pun aku dan dia still leh bersama n still dapat rasa yg kiter syg antara satu sama len.....aku harap kiterorg still leh luang masa n nakal2 lagi.....+giler2......aku harap kiterorg tau camne nak pastikan masa digunakan dengan sebaiknyer.....

1 comments:

Azan said...

insyaAllah, kita dpt luangkan masa dengan sebaiknye bersama. hubby kelas weekend je, weekdays hubby study sama2 dgn hunny kat uia k! ;)
hari ni best kan karaoke? :p

Me n' Hubby.

Daisypath Anniversary tickers

Luqman Asri bezday

Lilypie First Birthday tickers